Politica de retur

Returul oricarui produs se va efectua în aceleași condiții decente în care ați primit coletul cu produsul (nu deteriorat, nu folosit, etc).
Renunțarea la produs este posibila in termen de 14 zile de la data primirii acestuia!
Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de catre client. Clientul are obligatia sa pregateasca produsul pt ridicarea lui de catre curierul comandat de consultantii hobbymobila.ro. Sesizarea returului de catre client se face prin mail la office@hobbymobila.ro specificand numarul de comanda sau in formularul de retur de pe site-ul www.hobbymobila.ro
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.
Nu se considera comert la distanta livrarea produselor prin mijloace proprii S.C. Livmar Production SRL, conform Legii nr. 51 din data de 21 ianuarie 2003.
În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante:
1. returnarea banilor în contul bancar personal in cazul platii prin ramburs; returnarea banilor pe cardul de pe care s-a facut plata in cazul platii online prin card bancar
2. inlocuirea produsului cu un altul (in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in functie de caz.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!
3. Emiterea unui cupon valoric pentru suma respectiva, acesta se poate folosi pe site-ul nostru pentru orice alta comanda.
Cumparatorul are dreptul la retur, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului urmand una din cele proceduri, in functie felul in care s-a inregistrat.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile - daca e cazul, cu etichetele si prospecte intacte, fara semne de folosire si documentele –factura fiscal in original in scopul stornarii acesteia- care l-au insotit) si returnat prin curierul cu care colaboreaza S.C. Livmar Production SRL.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 de zile lucratoare de la sosierea returului la depozitul www.hobbymobila.ro . In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar pt comenzi cu plata ramburs sau direct pe card pt comenzi efectuate cu plata cu cardul.

ATENTIE! Politica pt colete refuzate dupa livrare
In cazul refuzarii coletului dupa ce s-a efectuat comanda de catre client, acesta se obliga sa achite ca daune si despagubiri, interese in valoarea costului pentru transportul tur-retur. In caz contrar se aplica clauzele legilor comertului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 si se incalca prevederile "Termeni si conditii" de pe acest site.
NU primim retururi prin Posta Romana! Produsul de returnat, poate fi trimis prin firma de curierat numita de consultantii hobbymobila.ro si cererea de returnare catre curier se face de un consultant hobbymobila.ro si nu de catre client; clientul este informat de consulatntii hobbymobila.ro cand produsul pregatit de retur se va ridica de catre curier.
www.hobbymobila.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Pentru alte informatii legate de returul produselor, ne puteti contacta prin E-Mail la office@hobbymobila.ro, va rugam sa precizati numarul de comanda.