FAQ

1. Cum pot efectua o comanda?

Adauga produsele dorite in cos si finalizeaza comanda online. In caz ca intampini erori, ne poti contacta telefonic, apeland 0728 972 181 sau 0728 972 183 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 18.00.

2. Ce se intampla dupa plasarea comenzi?

Clientul primeste un mail de cofirmare a comenzii plasate. Dupa, comanda ta se proceseaza si se verifica in depozitul hobbymobila. Dupa verificarea comenzii vei fi anuntat telefonic sau prin e-mail ca produsele comandate sunt disponibile si se stabilesc detaliile de livrare. In caz ca produsul nu a fost gasit vei fii informat de echipa hobby referitor la cand revinde in stoc sau alte detalii. Daca produsul este foarte voluminos sau este dintr-un material sensibil acesta nu poate fi livrat prin curierat rapid; in acest caz produsul tau se poate livra prin bursa de transport si plata poate fi facuta doar prin transfer bancar. Detaliile referitor la aceasta procedura se vor trimite prin e-mail.

3. Cum se livreaza comanda?

Livrarea este asigurata de catre firmele de curierat rapid Dragon Star si GLS. Firmele de curierat suna clientii inainte sa livreze produsul. Produsele NU se pot verifica in momentul preluarii lor, deci desfacerea pachetelor nu este permisa.

4. Livrarea este gratuita?

Daca valoarea comenzii depaseste suma de 300 lei, transportul este gratuit oriunde in tara.

5. In cat timp se livreaza produsele?

Termenul de livrare: 7-14 zile LUCRATOARE. Daca se alege optiunea: ”Ridicare produs din magazine” – produsul se va putea ridica din magazine in 3-5 zile lucratoare.

6. Pot modifica o comanda plasata?

Pentru a modifica comanda plasata, ne poti suna la numerele de telefon: 0728972181 & 0728972183, sau trimite un mail la adresa: office@hobbymobila.ro.

7. Pot afla informatii despre comenziile anterioare?

Pentru informatii referitoare la comenziile tale anterioare ne poti suna la numerele de telefon: 0728972181 sau 0728972183. De asemenea ne poti trimite un mail, la adresa: office@hobbymobila.ro.

8. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Nu este obligatoriu. Datele tale personale sunt necesare in momentul in care plasati comanda. Numarul tau de telefon si adresa de mail ne vor ajuta sa comunicam mai usor.

9. Pot sa platesc cu cardul direct pe site?

In magazinul nostru online sunt acceptate platiile cu cardul, (optiunea platii online este sustinuta de furnizorul payu.ro). In cazul in care nu doresti sa achiti online, poti opta pt plata offline, deci plata ramburs, la livrarea produsului.

10. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc . Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi la office@hobbymobila.ro. sau telefonic la 0728972181 & 0728972183 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00-18:00.